Szkolenie Etykieta w biznesie

990.00 2490.00 

W roku 2024/2025 każde szkolenie odbywa się minimum raz w miesiącu. Napisz, aby poznać najbliższe terminy, albo zaproponować własny termin.

Na warsztaty otwarte zapraszamy w następujących lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Szczecin, Toruń, Warszawa, Poznań, Łódź, Olsztyn. Treningi zamknięte i szkolenia szyte na miarę realizujemy w całej Polsce.

Cennik na 2024/2025 r:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

Wyczyść

PROGRAM

Szkolenie Etykieta w biznesie możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.

 

  1. Pojęcie savoir-vivre i etykiety:

  • Czym jest savoir-vivre?
  • Czym jest etykieta?
  • W jaki sposób stosować zasady etykiety, żeby nie być odebranym jako osoba zachowująca się sztucznie?
  • Protokół dyplomatyczny, a savoir-vivre i etykieta.

 

2. Biznesowy savoir-vivre:

  • Etykieta w środkach transportu, na spotkaniach biznesowych i wobec klientów,
  • Zasady etykiety stosowane w biznesie.

 

3. Powitania, pożegnania przedstawianie siebie i innych:

  • Precedencja służbowa,
  • Przedstawianie siebie i innych – zasady i wyjątki,
  • Pożegnania – zasady i wyjątki,
  • Powitania – zasady i wyjątki (kryteria i honory),
  • Podawanie ręki (kto kiedy wyciąga rękę na powitanie?),
  • Ucałowania dłoni,
  • Gość wewnętrzny i zewnętrzny.

 

4. Bilety wizytowe i sposób ich użycia:

  • Papier, format i układ treści,
  • Rodzaje i funkcje,
  • Posługiwanie się biletami wizytowymi,
  • Korespondencja za pomocą wizytówek,
  • Wizytówki przy kwiatach i upominkach,
  • Użycie wizytówek w kontaktach z obcokrajowcami.

 

5. Kultura słowa w kontaktach biznesowych:

  • Jak utrzymywać kontakt wzrokowy i okazywać zainteresowanie?
  • Jak pokonywać własne uprzedzenia w rozmowie?
  • Słowa i zwroty stosowane przez osoby cechujące się kulturą słowa.

 

6. Sztuka słuchania:

  • Mowa ciała i jej znaczenie dla budowy wizerunku,
  • Faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty, mikroekspresja.
  • Mowa ciała wskazująca, że słuchamy,
  • Co blokuje naszego rozmówcę?

 

7. Savoir-vivre w rozmowie telefonicznej:

  • Jak prowadzić rozmowę?
  • Jak odbierać telefon?
  • Na co zwracać uwagę dzwoniąc do klientów?
  • Zakazane zwroty w rozmowie telefonicznej,
  • Krótkie komunikaty w rozmowie telefonicznej.

 

8. Etykieta stołu:

  • Jedzenie i napoje – zasady.

 

9. Biznesowy dress code:

  • Ubiór w biznesie – wymagania ogólne,
  • Strój biznesowy, biznesowy casualowy, casualowy męski,
  • Strój biznesowy, biznesowy casualowy i casualowy damski,
  • Błędy w ubiorze,
  • Zasady łączenia wzorów i deseni,
  • Dobór dodatków do ubioru,
  • Psychologia koloru.

 

10. Organizacja wizyt biznesowych:

  • Negocjacje – wizyta robocza, wizyta oficjalna,
  • Przygotowanie i realizacja programu – „infrastruktura” – finanse, transport, zakwaterowanie, tłumacze,
  • Elementy zasadnicze: rozmowy i negocjacje, wizyty i spotkania, sporządzanie i podpisywanie umów, konferencje prasowe i wywiady, przyjęcia i posiłki,
  • Elementy dodatkowe – program prywatny, kulturalno-rozrywkowy, małżonkowie, prezenty,
  • Zasady serwowania napojów – kawa, herbata,
  • Organizacja spotkań biznesowych.

 

11. Biznesowy savoir-vivre w kontaktach zagranicznych:

  • Przygotowanie do wyjazdu za granicę,
  • Przyjęcia – zwyczaje przy stole,
  • Etykieta w kontaktach z :
  1. Japończykami,
  2. Koreańczykami,
  3. Chińczykami,
  4. Amerykanami,
  5. Hiszpanami,
  6. Francuzami,
  7. Brytyjczykami,
  8. Niemcami,
  9. Szwedami
  10. Szwajcarami,
  11. Holendrami,
  12. Duńczykami,
  13. obywatelami krajów Arabskich,
  • Gestykulacja a różnice kulturowe,
  • Różnice kulturowe a menu.

 

Szkolenie Etykieta w biznesie – terminy:

Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.

 

Miejsce oraz czas szkolenia:

Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. Szkolenie Etykieta w biznesie trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.

 

Koszt szkolenia i rabaty:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

 

Jak zapisać się na szkolenie Etykieta w biznesie?

Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.

Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.

Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.

Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.

 

Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.

 

Szkolenie prowadzi Piotr Janiszewski – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).

 

Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.

Forma i miejsce szkolenia

Live Online Training – szkolenie online na żywo, Email Course – webinar na żądanie, Gdańsk – szkolenie stacjonarne, Sopot – szkolenie stacjonarne, Gdynia – szkolenie stacjonarne, Warszawa – szkolenie stacjonarne, Poznań – szkolenie stacjonarne, Toruń – szkolenie stacjonarne, Olsztyn – szkolenie stacjonarne, Szczecin – szkolenie stacjonarne

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Szkolenie Etykieta w biznesie”