PROGRAM
Szkolenie Etykieta w biznesie możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.
-
Pojęcie savoir-vivre i etykiety:
- Czym jest savoir-vivre?
- Czym jest etykieta?
- W jaki sposób stosować zasady etykiety, żeby nie być odebranym jako osoba zachowująca się sztucznie?
- Protokół dyplomatyczny, a savoir-vivre i etykieta.
2. Biznesowy savoir-vivre:
- Etykieta w środkach transportu, na spotkaniach biznesowych i wobec klientów,
- Zasady etykiety stosowane w biznesie.
3. Powitania, pożegnania przedstawianie siebie i innych:
- Precedencja służbowa,
- Przedstawianie siebie i innych – zasady i wyjątki,
- Pożegnania – zasady i wyjątki,
- Powitania – zasady i wyjątki (kryteria i honory),
- Podawanie ręki (kto kiedy wyciąga rękę na powitanie?),
- Ucałowania dłoni,
- Gość wewnętrzny i zewnętrzny.
4. Bilety wizytowe i sposób ich użycia:
- Papier, format i układ treści,
- Rodzaje i funkcje,
- Posługiwanie się biletami wizytowymi,
- Korespondencja za pomocą wizytówek,
- Wizytówki przy kwiatach i upominkach,
- Użycie wizytówek w kontaktach z obcokrajowcami.
5. Kultura słowa w kontaktach biznesowych:
- Jak utrzymywać kontakt wzrokowy i okazywać zainteresowanie?
- Jak pokonywać własne uprzedzenia w rozmowie?
- Słowa i zwroty stosowane przez osoby cechujące się kulturą słowa.
6. Sztuka słuchania:
- Mowa ciała i jej znaczenie dla budowy wizerunku,
- Faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty, mikroekspresja.
- Mowa ciała wskazująca, że słuchamy,
- Co blokuje naszego rozmówcę?
7. Savoir-vivre w rozmowie telefonicznej:
- Jak prowadzić rozmowę?
- Jak odbierać telefon?
- Na co zwracać uwagę dzwoniąc do klientów?
- Zakazane zwroty w rozmowie telefonicznej,
- Krótkie komunikaty w rozmowie telefonicznej.
8. Etykieta stołu:
- Jedzenie i napoje – zasady.
9. Biznesowy dress code:
- Ubiór w biznesie – wymagania ogólne,
- Strój biznesowy, biznesowy casualowy, casualowy męski,
- Strój biznesowy, biznesowy casualowy i casualowy damski,
- Błędy w ubiorze,
- Zasady łączenia wzorów i deseni,
- Dobór dodatków do ubioru,
- Psychologia koloru.
10. Organizacja wizyt biznesowych:
- Negocjacje – wizyta robocza, wizyta oficjalna,
- Przygotowanie i realizacja programu – „infrastruktura” – finanse, transport, zakwaterowanie, tłumacze,
- Elementy zasadnicze: rozmowy i negocjacje, wizyty i spotkania, sporządzanie i podpisywanie umów, konferencje prasowe i wywiady, przyjęcia i posiłki,
- Elementy dodatkowe – program prywatny, kulturalno-rozrywkowy, małżonkowie, prezenty,
- Zasady serwowania napojów – kawa, herbata,
- Organizacja spotkań biznesowych.
11. Biznesowy savoir-vivre w kontaktach zagranicznych:
- Przygotowanie do wyjazdu za granicę,
- Przyjęcia – zwyczaje przy stole,
- Etykieta w kontaktach z :
- Japończykami,
- Koreańczykami,
- Chińczykami,
- Amerykanami,
- Hiszpanami,
- Francuzami,
- Brytyjczykami,
- Niemcami,
- Szwedami
- Szwajcarami,
- Holendrami,
- Duńczykami,
- obywatelami krajów Arabskich,
- Gestykulacja a różnice kulturowe,
- Różnice kulturowe a menu.
Szkolenie Etykieta w biznesie – terminy:
Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.
Miejsce oraz czas szkolenia:
Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. Szkolenie Etykieta w biznesie trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.
Koszt szkolenia i rabaty:
- Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.
*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.
Jak zapisać się na szkolenie Etykieta w biznesie?
Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.
Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.
Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.
Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.
Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.
Szkolenie prowadzi Piotr Janiszewski – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).
Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.