Szkolenie Public Relations w administracji publicznej

(1 opinia klienta)

990.00 2490.00 

W roku 2024/2025 każde szkolenie odbywa się minimum raz w miesiącu. Napisz, aby poznać najbliższe terminy, albo zaproponować własny termin.

Na warsztaty otwarte zapraszamy w następujących lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Szczecin, Toruń, Warszawa, Poznań, Łódź, Olsztyn. Treningi zamknięte i szkolenia szyte na miarę realizujemy w całej Polsce.

Cennik na 2024/2025 r:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

PROGRAM:

Szkolenie Public Relations w administracji publicznej możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.

PROGRAM:

1. Podstawy Public Relations:

  • Public Relations w administracji publicznej.
  • Czym PR jest, a czym nie jest?
  • Błędy w przekazie PR.

2. PR w administracji publicznej – specyfika i rola:

  • Po co kształtujemy wizerunek urzędu?
  • Wizja i misja w urzędzie, a PR urzędu,
  • Możliwości i ograniczenia PR w urzędzie,
  • Specyfika pracy urzędu i kryteria oceny PR w urzędzie,
  • Komunikacja z opinią publiczną,
  • PR wewnętrzny,
  • Z czego wynika PR w administracji publicznej?

3. Informacja, misja i etyka w administracji:

  • Znaczenie informacji,
  • Cele polityki informacyjnej,
  • Misja,
  • Wizja,
  • Cele,
  • Zasady etyczne.

4. Promocja i marketing w administracji publicznej i samorządowej:

  • Jak efektywnie promować działania PR-owe?
  • Marketing, a PR w urzędzie,
  • Kreowanie marki urzędu,
  • Plan marketingowy – czy PR może pomóc?
  • Elementy marketingu mix.

5. Budowanie i realizacja strategii Public Relations:

  • Zasady planowania strategii PR-owych,
  • Sześciobok PR,
  • Narzędzia potrzebne przy realizacji strategii PR-owej,
  • Role pracowników w zespole i ich wykorzystanie w działaniach PR-owych,
  • Działania PR-owe, a specyfika przedsiębiorstwa.

6. Media Relations:

  • Jak budować relacje z mediami?
  • Organizacja konferencji prasowych – zasady,
  • Zasady pisania notatek prasowych,
  • Zasady udzielania wywiadów,
  • Co to jest „standuper” i jak dobrze wypaść?
  • Jak dobrze wypaść w studiu telewizyjnym?

7. Narzędzia działań PR:

  • PR wewnętrzny – narzędzia,
  • PR zewnętrzny – narzędzia,
  • Pomiar efektywności działań PR,
  • Produkty PR,
  • Rezultaty PR
  • Najważniejsze narzędzia w pracy PR-owca.

 8. PR urzędu w mediach społecznościowych:

  • Przede wszystkim Facebook,
  • Instagram,
  • YouTube,
  • Blog jako narzędzie budowania wizerunku urzędu.

9. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych:

  • Jak postępować w sytuacjach kryzysowych?
  • Rodzaje sytuacji kryzysowych,
  • Etapy zarządzania sytuacją kryzysową,
  • Zasady kryzysowego PR.

10. Wystąpienia przed kamerą – konferencja prasowa, wywiad:

  • Zasady,
  • Opanowanie tremy,
  • Praktyczny trening wystąpień.

 

Szkolenie Public Relations w administracji publicznej – terminy:

Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.

 

Miejsce oraz czas szkolenia:

Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.

 

Koszt szkolenia i rabaty:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

 

Jak zapisać się na szkolenie Public Relations w administracji publicznej?

Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.

Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.

Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.

Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.

 

Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.

 

Szkolenie prowadzi Piotr Janiszewski – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).

Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.

Forma i miejsce szkolenia

Live Online Training – szkolenie online na żywo, Email Course – webinar na żądanie, Gdańsk – szkolenie stacjonarne, Sopot – szkolenie stacjonarne, Gdynia – szkolenie stacjonarne, Warszawa – szkolenie stacjonarne, Poznań – szkolenie stacjonarne, Toruń – szkolenie stacjonarne, Olsztyn – szkolenie stacjonarne, Szczecin – szkolenie stacjonarne

1 opinia dla Szkolenie Public Relations w administracji publicznej

  1. Marta Grzegorczyk

    Webinar na żywo bardzo udany. Czytelne treści, dobra jakość połączenia, fajne materiały, przystępna forma zaliczenia. Dziękuję!

Dodaj opinię