Regulamin i polityka prywatności

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: https://dobreszkolenia.edu.pl.

Właścicielem strony i administratorem danych osobowych jest firma CUBE Piotr Janiszewski, NIP 8222100249, ul. Płocka 10/2, 80-180 Gdańsk.

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.

Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Formularze kontaktowe

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, prosimy Cię o podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail i numeru telefonu oraz pozostawienie wiadomości. Te dane są nam potrzebne, aby móc odpowiedzieć na Twoją wiadomość i sprawnie obsłużyć Twoje zamówienie. Podanych danych nie udostępniamy innym podmiotom.

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

Ta strona może zbierać i analizować statystyki odwiedzin. Tych danych nie udostępniamy innym podmiotom.

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Dane osobowe związane z zakupem szkolenia

Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Jakie informacje zbieramy i przechowujemy

Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:

  • Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
  • Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
  • Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!

Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.

Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:

  • Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
  • Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
  • Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
  • Założenie konta w naszym sklepie
  • Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
  • Ulepszanie oferty sklepu
  • Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie

Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.

Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez 5 lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.

Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.

Kto z naszego zespołu ma dostęp

Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:

  • Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
  • Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.

Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.

Co dzielimy z innymi

Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:

Płatności

Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.

Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.

Regulamin zakupu i uczestnictwa w szkoleniu

  1. Firma/Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do szkolenia i dostosowania się do jego postanowień.
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej www.dobreszkolenia.edu.pl.
  3. Strona pełni funkcję informacyjną, edukacyjną a także umożliwia zakup i zapisy na szkolenia oraz bezpośredni kontakt z firmą CUBE Piotr Janiszewski.
  4. Właścicielem strony internetowej www.dobreszkolenia.edu.pl i marki Dobre Szkolenia jest firma CUBE Piotr Janiszewski z siedzibą w Gdańsku, 80-180, ul. Płocka 10 lok. 2, NIP 8222100249.
  5. Przesłanie formularza zamówienia lub formularza kontaktowego z informacją o zapisie na szkolenie lub e-maila z taką informacją lub wypełnionego formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
  6. Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń na stronie.
  7. Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń na stronie są wyrażone w kwotach brutto i są zwolnione z podatku VAT.
  8. Najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia, na podany przez uczestnika adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące szkolenia.
  9. W przypadku odwołania szkolenia, informacja zostanie wysłana 7 dni przed planowanym rozpoczęciem, z wyjątkiem zdarzeń losowych i działania siły wyższej, których nie można było przewidzieć w tym terminie.
  10. Rezygnacji bezkosztowej z uczestnictwa w szkoleniu można dokonać przed potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia na szkolenia. W przypadku rezygnacji po otrzymaniu potwierdzenia, rezygnację należy przesłać w formie pisemnej (forma elektroniczna lub papierowa).
  11. Rezygnacja ze zgłoszenia na szkolenie po uprzednim zgłoszeniu i otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia, jeśli jest dokonana najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 30 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.
  12.  Zwrot wpłaty za szkolenie w całości lub w części następuje w ciągu 30 dni od poinformowania o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu.
  13. Możliwa jest bezkosztowa zmiana terminu szkolenia, tematyki szkolenia lub osoby zapisanej na szkolenie, jeśli firma CUBE Piotr Janiszewski wyrazi na to zgodę.
  14. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do CUBE Piotr Janiszewski.
  15. Uczestnik ma prawo zamienić zakupione szkolenie stacjonarne na szkolenie on-line i odwrotnie do 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. Zamiana odbywa się bez dopłat, o ile szkolenie stacjonarne (przy zamianie szkolenia on-line na tradycyjne) odbywa się w Gdańsku lub w Sopocie oraz o ile nie został udzielony uczestnikowi rabat obowiązujący wyłącznie na szkolenia on-line. W pozostałych przypadkach uczestnik dokonuje dopłaty do pełnej, regularnej ceny szkolenia w wybranej lokalizacji.
  16. Uczestnik ma prawo zamiany zakupionego szkolenia stacjonarnego na szkolenie on-line bez zachowania 7-dniowego terminu określonego w punkcie 16 w przypadkach losowych i w wyniku następstw działania siły wyższej, której nie dało się wcześniej przewidzieć.
  17. Organizator ma prawo zamiany zakupionych szkoleń stacjonarnych na szkolenia on-line wyłącznie z powodu działania siły wyższej niezależnej od Organizatora.
  18. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
  19. Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia oraz wysłana w oddzielnym mailu na wskazany adres e-mail.
  20. Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i wysłana na wskazany adres e-mail.
  21. Wpłaty należy dokonać na konto CUBE Piotr Janiszewski, po otrzymaniu faktur pro forma. W tytule przelewu prosimy umieścić numer faktury. 
  22. W przypadku, gdy Wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w podanym wcześniej terminie, Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie, a w ciągu 7 dni od daty poinformowania otrzymają propozycję innych terminów szkolenia. Jeśli zaproponowane terminy szkolenia nie będą odpowiadały uczestnikowi, ma on prawo przedstawić trzy inne dogodne dla siebie terminy szkolenia, mieszczące się w przedziale od 14 dni do 90 dni po najpóźniejszym z terminów szkolenia zaproponowanych przez Organizatora. Jeśli Organizator nie zrealizuje szkolenia w żadnym terminie z trzech zaproponowanych przez Uczestnika, Uczestnik otrzyma zwrot wpłaty za szkolenie, a Organizator uzna umowę sprzedaży szkolenia za nieważną.
  23. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem szkolenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie, a w ciągu 7 dni od daty poinformowania otrzymają propozycję innych terminów szkolenia. Jeśli zaproponowane terminy szkolenia nie będą odpowiadały uczestnikowi, ma on prawo przedstawić trzy inne dogodne dla siebie terminy szkolenia, mieszczące się w przedziale od 14 dni do 90 dni po najpóźniejszym z terminów szkolenia zaproponowanych przez Organizatora. Jeśli Organizator nie zrealizuje szkolenia w żadnym terminie z trzech zaproponowanych przez Uczestnika, Uczestnik otrzyma zwrot wpłaty za szkolenie, a Organizator uzna umowę sprzedaży szkolenia za nieważną.
  24. Organizator nie ponosi odpowiedzialności rzeczowej i finansowej za odwołanie zajęć w czasie późniejszym niż 3 dni przed terminem szkolenia (w tym w czasie jego trwania) z powodu katastrof, kataklizmów, epidemii i działania jakiejkolwiek siły wyższej. W takim przypadku Uczestnikom nie przysługuje zwrot środków i odszkodowanie.
  25. Certyfikaty są wysyłane na adres korespondencyjny Uczestnika w terminie 14 dni roboczych od zakończenia szkolenia. Szkolenia on-line mogą kończyć się wydaniem certyfikatu elektornicznego – do pobrania i wydruku przez Uczestnika.
  26. Materiały szkoleniowe wręczane oraz przesyłane uczestnikom zajęć chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
  27. Zasady składania reklamacji:
    a) reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy, w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia,
    b) reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania,
    c) reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa Firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie,
    d) powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od Organizatora,
    e) reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których Organizator ma roszczenia finansowe.
  28. Informujemy, że administratorem danych osobowych z art. 4 pkt.7 RODO jest firma CUBE Piotr Janiszewski, 80-180 Gdańsk, ul. Płocka 10 lok. 2. Państwa dane będą wykorzystane wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia, w tym w celu wystawienia certyfikatów, a następnie (po realizacji zamówienia i zakończeniu usługi) są niszczone. Przysługują Państwu następujące prawa:
    a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
    b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
    c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
    d )prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
    e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.
  29. W sprawach związanych z Państwa danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Piotrem Janiszewskim, e-mail piotr@janiszewscy.pro.
  30. W sprawach związanych z administrowaniem danymi osobowymi przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  31.  Inne sprawy, nieuregulowane niniejszym regulaminem, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie, a następnie w sądzie właściwym dla siedziby Organizatora.