PROGRAM
Szkolenie Asystentka – Sekretarka możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.
-
Organizacja sekretariatu:
- Jak zorganizować sekretariat?
- Sekretarka jako ważne ogniwo komunikacyjne w firmie,
- Zadania sekretariatu,
- Sekretarka jako elementem budowy wizerunku firmy,
- Sekretarka – drzwi i uosobienie firmy.
2. Zawodowy dress code w pracy sekretarki:
- Określenie oczekiwanego wizerunku sekretarki,
- Zasady budowania dobrego wrażenia,
- Transfer stereotypu,
- Zasady optymalizacji ubrania,
- Zasady budowy wizerunku własnego,
- Strój biznesowy,
- Kolorystyka w ubiorze sekretarki,
- Błędy w ubiorze.
3. Komunikacja z zarządem i etyka zawodu sekretarki:
- Jak ustalać zasady współpracy z przełożonymi?
- Pozyskiwanie informacji od przełożonego i sztuka zadawania pytań,
- Jak ustalić granice z przełożonym?
- Proste sposoby na skuteczne ustalenie priorytetów w pracy z przełożonym,
- Przede wszystkim lojalność – zasady etyki w pracy sekretarki,
- Zasady przyjmowania i przekazywania informacji,
- Jak negocjować z szefem?
4. Komunikacja w pracy biurowej:
- Rodzaje komunikacji,
- Zasady stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w pracy biurowej,
- Sprawdzone techniki ułatwiające komunikację w biurze,
- Aktywne słuchanie,
- Krótkie komunikaty, czyli sposoby na konstruowanie prostej i zrozumiałej wypowiedzi.
5. Trudni klienci – jak sobie z nimi radzić?
- Rodzaje trudnych klientów,
- Komunikacja asertywna w rozmowie z trudnym klientem,
- Jak być skuteczną „bramką”?
6. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych:
- Zasady profesjonalnego prowadzenia rozmów telefonicznych dla sekretarek,
- Odbieranie telefonu,
- Telefonowanie do klientów,
- Zasada lejka,
- Jak radzić sobie z presją podczas rozmowy telefonicznej?
- Przydatne zwroty dla sekretarki.
7. Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym:
- Przyczyny stresu w pracy,
- Fazy stresu w pracy,
- Style radzenia sobie ze stresem,
- Techniki radzenia sobie ze stresem w pracy,
- Wypalenie zawodowe – jak mu przeciwdziałać?
- Test – jakim typem osobowości jesteś?
- Test – Czy grozi ci wypalenie zawodowe?
8. Prowadzenie korespondencji listowej – zasady konstruowania oficjalnych pism:
- Zasady tytułowania i adresowania w korespondencji,
- Zasady redagowania pism,
- Tytulatura i zwroty grzecznościowe,
- Przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
9. Korespondencja e-mailowa i mailowa obsługa klienta:
- Netykieta,
- Zasady pisania e-maili.
10. Jak dobrze prowadzić biuro? – zasady archiwizacji dokumentów biurze:
- Systemy przyjmowania dokumentów (dziennikowe, mieszane, bez dziennikowe),
- Struktury przechowywania dokumentów (systemy archiwizacji dokumentów),
- Jak przechowywać dokumenty (proste sztuczki, które pomogą wszystko znaleźć)?
- Systemy określania priorytetów.
- Jak prowadzić terminarz szefa?
- Organizacja sprawnego sekretariatu,
- Obieg dokumentów.
11. Organizacja czasu pracy sekretarki:
- Wyznaczanie celów SMART,
- Ustalanie priorytetów metodą ABCDE,
- Najszybsze i najprostsze techniki, które pomogą Ci zyskać czas,
- Macierz Eisenhowera,
- Jak zmienić złe nawyki?
- Elektroniczne narzędzia organizacji czasu pracy sekretarki.
12. Organizacja zebrań i robienie notatek:
- Układy zebrań,
- Precedencja służbowa,
- Zasady robienia notatek podczas zebrań,
- Zasady opracowywania ostatecznej wersji protokołu z zebrania,
- Rodzaje notatek.
13. Organizacja wizyt biznesowych i zasady etykiety biznesowej:
- Etykieta i savoir-vivre biznesowy,
- Precedencja służbowa i towarzyska,
- Gość wewnętrzny i zewnętrzny,
- Rodzaje rozmów,
- Odpowiednia oprawa rozmów,
- Jak przyjmować gości?
14. Organizacja delegacji:
- Po pierwsze – forma. Jaką formułę rozmów wybrać?
- Po drugie – checklista. Jak ją zrobić?
- Po trzecie – rezerwacje. Na co zwracać uwagę?
- Po czwarte sytuacje nieprzewidziane i awaryjne. Jak sobie radzić?
Szkolenie Asystentka – Sekretarka – terminy:
Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.
Miejsce oraz czas szkolenia:
Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. Szkolenie Asystentka – Sekretarka trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.
Koszt szkolenia i rabaty:
- Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.
*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.
Jak zapisać się na szkolenie Asystentka – Sekretarka?
Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.
Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.
Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.
Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.
Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.
Szkolenie prowadzi Piotr Janiszewski – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.