PROGRAM
Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.
-
Profesjonalna obsługa klienta – definicja i cele:
- Koło troski i koło wpływu.
- Trójkąt satysfakcji klienta.
- Jakie są aktualne standardy w obsłudze klienta?
- Czym jest najwyższa jakość obsługi?
- Co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
-
Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta:
- Proaktywna postawa wobec klienta.
- Typy klientów i ich potrzeby.
- Przygotowanie do bezpośredniej obsługi klienta.
-
Oczekiwania klienta:
- Potrzeby klienta – jak je rozpoznać.
- Metaprogramy – filtry, które decydują o wyborach klienta.
- Modalności – jak odbiera świat klient.
- Prokliencka prezentacja oferty firmy.
-
Pracownik wizytówką firmy:
- Savoir-vivre w kontaktach z klientem.
- Wizerunek i dress code.
-
Komunikacja interpersonalna:
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – jak skutecznie się komunikować.
- Zasady budowy wizerunku firmy.
- Techniki komunikacyjne przydatne w obsłudze klienta.
- Schemat skutecznej rozmowy z klientami.
-
Asertywność i empatia w relacji z klientem:
- Asertywność w praktyce.
- Asertywna komunikacja.
- Techniki asertywne.
- Test „Czy jestem asertywny?”.
-
Obsługa telefoniczna klienta:
- Specyfika rozmowy telefonicznej.
- Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.
- Radzenie sobie z obiekcjami klienta.
- Zdarta płyta, zamglenie, doprecyzowanie, ukonkretnienie – techniki przydatne przy obsłudze trudnego klienta.
-
Trudni klienci – trudne sytuacje:
- Rodzaje trudnych klientów.
- Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami.
- Obrona w 3 krokach.
-
Relacje posprzedażowe:
- Poziomy relacji z klientem.
- Customer Relationship Management.
- Jak zmierzyć poziom lojalności klienta?
Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta – terminy:
Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.
Miejsce oraz czas szkolenia:
Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.
Koszt szkolenia i rabaty:
- Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.
*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.
Jak zapisać się na szkolenie Profesjonalna obsługa klienta?
Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.
Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.
Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.
Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.
Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.
Szkolenie prowadzi Joanna Janiszewska – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).
Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.