Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta

990.00 2490.00 

W roku 2024/2025 każde szkolenie odbywa się minimum raz w miesiącu. Napisz, aby poznać najbliższe terminy, albo zaproponować własny termin.

Na warsztaty otwarte zapraszamy w następujących lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Szczecin, Toruń, Warszawa, Poznań, Łódź, Olsztyn. Treningi zamknięte i szkolenia szyte na miarę realizujemy w całej Polsce.

Cennik na 2024/2025 r:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

Wyczyść
SKU: brak Kategoria: Tagi: ,

PROGRAM

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.

 

  1. Profesjonalna obsługa klienta – definicja i cele:

  • Koło troski i koło wpływu.
  • Trójkąt satysfakcji klienta.
  • Jakie są aktualne standardy w obsłudze klienta?
  • Czym jest najwyższa jakość obsługi?
  • Co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?

 

  1. Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta:

  • Proaktywna postawa wobec klienta.
  • Typy klientów i ich potrzeby.
  • Przygotowanie do bezpośredniej obsługi klienta.

 

  1. Oczekiwania klienta:

  • Potrzeby klienta – jak je rozpoznać.
  • Metaprogramy – filtry, które decydują o wyborach klienta.
  • Modalności – jak odbiera świat klient.
  • Prokliencka prezentacja oferty firmy.

 

  1. Pracownik wizytówką firmy:

  • Savoir-vivre w kontaktach z klientem.
  • Wizerunek i dress code.

 

  1. Komunikacja interpersonalna:

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna – jak skutecznie się komunikować.
  • Zasady budowy wizerunku firmy.
  • Techniki komunikacyjne przydatne w obsłudze klienta.
  • Schemat skutecznej rozmowy z klientami.

 

  1. Asertywność i empatia w relacji z klientem:

  • Asertywność w praktyce.
  • Asertywna komunikacja.
  • Techniki asertywne.
  • Test „Czy jestem asertywny?”.

 

  1. Obsługa telefoniczna klienta:

  • Specyfika rozmowy telefonicznej.
  • Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.
  • Radzenie sobie z obiekcjami klienta.
  • Zdarta płyta, zamglenie, doprecyzowanie, ukonkretnienie – techniki przydatne przy obsłudze trudnego klienta.

 

  1. Trudni klienci – trudne sytuacje:

  • Rodzaje trudnych klientów.
  • Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami.
  • Obrona w 3 krokach.

 

  1. Relacje posprzedażowe:

  • Poziomy relacji z klientem.
  • Customer Relationship Management.
  • Jak zmierzyć poziom lojalności klienta?

 

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta – terminy:

Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.

 

Miejsce oraz czas szkolenia:

Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.

 

Koszt szkolenia i rabaty:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

 

Jak zapisać się na szkolenie Profesjonalna obsługa klienta?

Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.

Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.

Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.

Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.

 

Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.

 

Szkolenie prowadzi Joanna Janiszewska – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).

 

Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.

 

 

Forma i miejsce szkolenia

Live Online Training – szkolenie online na żywo, Email Course – webinar na żądanie, Gdańsk – szkolenie stacjonarne, Sopot – szkolenie stacjonarne, Gdynia – szkolenie stacjonarne, Warszawa – szkolenie stacjonarne, Poznań – szkolenie stacjonarne, Toruń – szkolenie stacjonarne, Olsztyn – szkolenie stacjonarne, Szczecin – szkolenie stacjonarne

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta”