PROGRAM
Szkolenie Public Relations możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.
1. Podstawy PR:
- Definicja Public Relations.
- Czym PR jest, a czym nie jest?
2. PR a propaganda, reklama i marketing:
- Różnice i podobieństwa.
3. Budowanie i realizacja strategii Public Relations:
- Zasady planowania strategii PR-owych.
- Sześciobok PR.
- Narzędzia potrzebne przy realizacji strategii PR-owej.
- Role pracowników w zespole i ich wykorzystanie w działaniach PR-owych.
- Działania PR-owe, a specyfika przedsiębiorstwa.
4. Media Relations:
- Jak budować relacje z mediami?
- Organizacja konferencji prasowych – zasady.
- Zasady pisania notatek prasowych.
- Zasady udzielania wywiadów.
- Co to jest „standuper” i jak dobrze wypaść?
- Jak dobrze wypaść w studiu telewizyjnym?
5. PR zewnętrzny i wewnętrzny:
- Narzędzia PR wewnętrznego.
- Narzędzia PR zewnętrznego.
6. Tożsamość przedsiębiorstwa i komunikacja za pomocą środków wizualnych:
- Środki wizualne wykorzystywane w przekazie PR-owym.
- Tożsamość przedsiębiorstwa, a wykorzystywane środki wizualne.
7. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych:
- Rodzaje sytuacji kryzysowych i ich znaczenie dla działań PR-owych.
- Zasady postępowania w sytuacjach kryzysowych.
- Zasady komunikacji z mediami w sytuacjach kryzysowych.
- Ocena efektywności działań w sytuacjach kryzysowych.
8. Pomiar efektywności działań PR:
- „Twarde” efekty działań PR-owych.
- „Miękkie” efekty działań PR-owych.
- Tradycyjne metody pomiaru efektywności działań PR-owych.
- Nowe metody pomiaru efektywności działań PR-owych.
9. Internetowy Public Relations:
- Strona internetowa a przekaz PR.
- Dziennikarstwo internetowe a PR.
- Komunikaty prasowe w Internecie.
- Nowe środki komunikacji (fora, blogi) i ich znaczenie dla PR.
Szkolenie Public Relations – terminy:
Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.
Miejsce oraz czas szkolenia:
Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. Szkolenie Public Relations trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.
Koszt szkolenia i rabaty:
- Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.
*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.
Jak zapisać się na szkolenie Public Relations?
Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.
Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.
Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.
Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.
Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.
Szkolenie prowadzi Piotr Janiszewski – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).
Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.