PROGRAM:
Szkolenie Public Relations w administracji publicznej możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.
PROGRAM:
1. Podstawy Public Relations:
- Public Relations w administracji publicznej.
- Czym PR jest, a czym nie jest?
- Błędy w przekazie PR.
2. PR w administracji publicznej – specyfika i rola:
- Po co kształtujemy wizerunek urzędu?
- Wizja i misja w urzędzie, a PR urzędu,
- Możliwości i ograniczenia PR w urzędzie,
- Specyfika pracy urzędu i kryteria oceny PR w urzędzie,
- Komunikacja z opinią publiczną,
- PR wewnętrzny,
- Z czego wynika PR w administracji publicznej?
3. Informacja, misja i etyka w administracji:
- Znaczenie informacji,
- Cele polityki informacyjnej,
- Misja,
- Wizja,
- Cele,
- Zasady etyczne.
4. Promocja i marketing w administracji publicznej i samorządowej:
- Jak efektywnie promować działania PR-owe?
- Marketing, a PR w urzędzie,
- Kreowanie marki urzędu,
- Plan marketingowy – czy PR może pomóc?
- Elementy marketingu mix.
5. Budowanie i realizacja strategii Public Relations:
- Zasady planowania strategii PR-owych,
- Sześciobok PR,
- Narzędzia potrzebne przy realizacji strategii PR-owej,
- Role pracowników w zespole i ich wykorzystanie w działaniach PR-owych,
- Działania PR-owe, a specyfika przedsiębiorstwa.
6. Media Relations:
- Jak budować relacje z mediami?
- Organizacja konferencji prasowych – zasady,
- Zasady pisania notatek prasowych,
- Zasady udzielania wywiadów,
- Co to jest „standuper” i jak dobrze wypaść?
- Jak dobrze wypaść w studiu telewizyjnym?
7. Narzędzia działań PR:
- PR wewnętrzny – narzędzia,
- PR zewnętrzny – narzędzia,
- Pomiar efektywności działań PR,
- Produkty PR,
- Rezultaty PR
- Najważniejsze narzędzia w pracy PR-owca.
8. PR urzędu w mediach społecznościowych:
- Przede wszystkim Facebook,
- Instagram,
- YouTube,
- Blog jako narzędzie budowania wizerunku urzędu.
9. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych:
- Jak postępować w sytuacjach kryzysowych?
- Rodzaje sytuacji kryzysowych,
- Etapy zarządzania sytuacją kryzysową,
- Zasady kryzysowego PR.
10. Wystąpienia przed kamerą – konferencja prasowa, wywiad:
- Zasady,
- Opanowanie tremy,
- Praktyczny trening wystąpień.
Szkolenie Public Relations w administracji publicznej – terminy:
Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.
Miejsce oraz czas szkolenia:
Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.
Koszt szkolenia i rabaty:
- Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.
*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.
Jak zapisać się na szkolenie Public Relations w administracji publicznej?
Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.
Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.
Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.
Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.
Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.
Szkolenie prowadzi Piotr Janiszewski – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).
Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.
Marta Grzegorczyk –
Webinar na żywo bardzo udany. Czytelne treści, dobra jakość połączenia, fajne materiały, przystępna forma zaliczenia. Dziękuję!