PROGRAM
Szkolenie Telefoniczna obsługa klienta możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.
1. Telefoniczna obsługa klienta – uwarunkowania sukcesu:
- Jak skutecznie przekonywać w rozmowie.
- Zachowania werbalne.
- Zachowania niewerbalne.
- Standaryzacja rozmów telefonicznych.
2. Etapy rozmowy telefonicznej:
- Fazy charakterystyczne rozmowy telefonicznej przychodzącej.
- Wyjaśnienie intencji telefonowania.
- Weryfikacja klienta.
- Analiza potrzeb klienta w rozmowie telefonicznej.
- Zakończenie kontaktu.
3. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych:
- Pytania otwarte.
- Pytania zamknięte.
- Dowartościowanie.
- Parafraza.
- Podsumowanie.
4. Radzenie sobie z trudnymi klientami:
- Rodzaje trudnych klientów (co powoduje, że są trudni)?
- Techniki odparcia obiekcji klienta: technika P.I.W., ukonkretnienie, przejęcie odpowiedzialności.
- Techniki obrony przed agresją ze strony klienta: obrona w 3 krokach, asertywne narzędzia obronne – zdarta płyta, prośba o nienaleganie, komunikat ja itd.
- Reklamacje przez telefon.
5. Metody dotarcia do klienta przez telefon:
- Sposoby wzbudzenia zainteresowania klienta.
- Metaprogramy.
- Potrzeby klienta (podstawa motywacji do działania).
6. Jak budować relacje z klientem przez telefon:
- Zasady budowania trwałych relacji w kontaktach telefonicznych
- Savoir-vivre w rozmowie telefonicznej: odbieranie telefonu, dzwonienie do klienta.
7. Błędy w rozmowach telefonicznych – jak się ich ustrzec?
- Najczęstsze błędy popełniane podczas rozmów telefonicznych.
- Zakazane zwroty w rozmowie telefonicznej.
Szkolenie Telefoniczna obsługa klienta – terminy:
Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.
Miejsce oraz czas szkolenia:
Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 7 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 1 dzień, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.
Koszt szkolenia i rabaty:
- Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1590 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1590 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 690 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.
*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.
Jak zapisać się na szkolenie Telefoniczna obsługa klienta?
Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.
Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.
Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.
Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.
Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.
Szkolenie prowadzi Paweł Borowiec – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).
Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.