Szkolenie Telefoniczna obsługa klienta

690.00 1990.00 

W roku 2024/2025 każde szkolenie odbywa się minimum raz w miesiącu. Napisz, aby poznać najbliższe terminy, albo zaproponować własny termin.

Na warsztaty otwarte zapraszamy w następujących lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Szczecin, Toruń, Warszawa, Poznań, Łódź, Olsztyn. Treningi zamknięte i szkolenia szyte na miarę realizujemy w całej Polsce.

Cennik na 2024/2025 r:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1590 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1590 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 690 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

Wyczyść

PROGRAM

Szkolenie Telefoniczna obsługa klienta możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.

 

1. Telefoniczna obsługa klienta – uwarunkowania sukcesu:

  • Jak skutecznie przekonywać w rozmowie.
  • Zachowania werbalne.
  • Zachowania niewerbalne.
  • Standaryzacja rozmów telefonicznych.

 

2. Etapy rozmowy telefonicznej:

  • Fazy charakterystyczne rozmowy telefonicznej przychodzącej.
  • Wyjaśnienie intencji telefonowania.
  • Weryfikacja klienta.
  • Analiza potrzeb klienta w rozmowie telefonicznej.
  • Zakończenie kontaktu.

 

3. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych:

  • Pytania otwarte.
  • Pytania zamknięte.
  • Dowartościowanie.
  • Parafraza.
  • Podsumowanie.

 

4. Radzenie sobie z trudnymi klientami:

  • Rodzaje trudnych klientów (co powoduje, że są trudni)?
  • Techniki odparcia obiekcji klienta: technika P.I.W., ukonkretnienie, przejęcie odpowiedzialności.
  • Techniki obrony przed agresją ze strony klienta: obrona w 3 krokach, asertywne narzędzia obronne – zdarta płyta, prośba o nienaleganie, komunikat ja itd.
  • Reklamacje przez telefon.

 

5. Metody dotarcia do klienta przez telefon:

  • Sposoby wzbudzenia zainteresowania klienta.
  • Metaprogramy.
  • Potrzeby klienta (podstawa motywacji do działania).

 

6. Jak budować relacje z klientem przez telefon:

  • Zasady budowania trwałych relacji w kontaktach telefonicznych
  • Savoir-vivre w rozmowie telefonicznej: odbieranie telefonu, dzwonienie do klienta.

 

7. Błędy w rozmowach telefonicznych – jak się ich ustrzec?

  • Najczęstsze błędy popełniane podczas rozmów telefonicznych.
  • Zakazane zwroty w rozmowie telefonicznej.

 

Szkolenie Telefoniczna obsługa klienta – terminy:

Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.

 

Miejsce oraz czas szkolenia:

Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 7 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 1 dzień, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.

 

Koszt szkolenia i rabaty:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1590 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1590 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 690 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

 

Jak zapisać się na szkolenie Telefoniczna obsługa klienta?

Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.

Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.

Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.

Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.

 

Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.

 

Szkolenie prowadzi Paweł Borowiec – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).

 

Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.

Forma i miejsce szkolenia

Live Online Training – szkolenie online na żywo, Email Course – webinar na żądanie, Gdańsk – szkolenie stacjonarne, Sopot – szkolenie stacjonarne, Gdynia – szkolenie stacjonarne, Warszawa – szkolenie stacjonarne, Poznań – szkolenie stacjonarne, Toruń – szkolenie stacjonarne, Olsztyn – szkolenie stacjonarne, Szczecin – szkolenie stacjonarne

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Szkolenie Telefoniczna obsługa klienta”