PROGRAM
Szkolenie Visual Merchandising możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.
-
Visual Merchandising – zagadnienia ogólne:
- Merchandising – podstawowe pojęcia i założenia.
2. Złote zasady VM:
- Zasady lokalizacji produktów na powierzchni sklepowej,
3. Organizacja przestrzeni sklepu:
- Wnętrze punktu sprzedaży,
- Powody nabywania produktów,
- Rozplanowanie przejść sklepowych,
- Reklama w sklepie,
- Zasady stosowania specjalnych wystaw wewnątrz sklepowych,
- Rozmieszczenie produktów w przestrzeni kroki,
- Ustawienie regałów – proste, diagonalne, geometryczny itd.,
- Prezentacja towaru na ścianie.
4. Ekspozycja na półce:
- 5 rodzajów ekspozycji,
- Eskpozycje podstawowe i dodatkowe (specjalne), wolnostojące, promocyjne stałe, promocyjne nietypowe,
- Jakość miejsca promocyjnego,
- Liczba miejsc promocyjnych,
- Zasady eksponowania (z zasad percepcji),
- Temperatura półki,
- Działania intensyfikujące sprzedaż w martwych miejscach,
- Kategorie produktów: przyciągające się, neutralne, odpychające się,
- Techniki ekspozycji produktów,
- Zasady rozmieszczenia towaru na półce.
5. Ekspozycja w przestrzeni sklepu:
- Zasady układu półek,
- Błędy w zarządzaniu półką,
- Facing,
- Crossmerchandising,
- Aranżacja strefy wejściowej,
- Najczęściej popełniane błędy. Jak im zapobiegać?
- Dobre praktyki w strefie przykasowej.
6. Witryny – rodzaje i ekspozycje:
- Witryny sklepowe rozwiązania
- Znaczenie i rodzaje wystaw sklepowych,
- Witryny zabudowane, półotwarte, wyspowe, otwarte,
- Rodzaje wystaw,
- Cechy perswazyjnej witryny,
- Ekspozycja towaru w witrynie,
- Projektowanie witryny,
- Manekiny,
- Rekwizyty.
7. Psychologia koloru w VM:
- Kompozycje kolorystyczne,
- Kolor w 3 perspektywach,
- Psychologia kolorów w sklepie,
- Jak łączyć kolory,
- Kolory – symbolika i skojarzenia,
- Sposób odziaływania kolorów,
- Wykorzystywanie koloru w marketingu.
8. Oświetlenie sklepu i witryn:
- Jak dobrze oświetlić witrynę?
- Rodzaje oświetlenia,
- Jak światło wpływa na klienta?
- Jaki jest minimalny wymagany poziom światła w różnych rodzajach sklepów?
9. Jak wyróżnić się wśród innych sklepów?
- Aromamarketing,
- Cykl muzyczny.
10. Całościowa identyfikacja wizualna sklepu:
- Jak budować całościową identyfikację wizualną sklepu?
- Co wziąć pod uwagę budując całościową identyfikację wizualną sklepu?
- Przykłady całościowej identyfikacji wizualnej w różnych sklepach.
11. Profesjonalny wizualny marketing sklepu:
- Reguły wywierania wpływu,
- Jak stosować materiały reklamowe?
- Materiały POS / POP w kampanii reklamowej sklepu.
Szkolenie Visual Merchandising – terminy:
Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.
Miejsce oraz czas szkolenia:
Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.
Koszt szkolenia i rabaty:
- Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.
*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.
Jak zapisać się na szkolenie Visual Merchandising?
Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.
Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.
Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.
Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.
Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.
Szkolenie prowadzi Piotr Janiszewski – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).
Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.