Szkolenie Visual Merchandising

990.00 2490.00 

W roku 2024/2025 każde szkolenie odbywa się minimum raz w miesiącu. Napisz, aby poznać najbliższe terminy, albo zaproponować własny termin.

Na warsztaty otwarte zapraszamy w następujących lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Szczecin, Toruń, Warszawa, Poznań, Łódź, Olsztyn. Treningi zamknięte i szkolenia szyte na miarę realizujemy w całej Polsce.

Cennik na 2024/2025 r:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

Wyczyść
SKU: brak Kategoria: Tagi: ,

PROGRAM

Szkolenie Visual Merchandising możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.

 

  1. Visual Merchandising – zagadnienia ogólne:

  • Merchandising – podstawowe pojęcia i założenia.

 

2. Złote zasady VM:

  • Zasady lokalizacji produktów na powierzchni sklepowej,

 

3. Organizacja przestrzeni sklepu:

  • Wnętrze punktu sprzedaży,
  • Powody nabywania produktów,
  • Rozplanowanie przejść sklepowych,
  • Reklama w sklepie,
  • Zasady stosowania specjalnych wystaw wewnątrz sklepowych,
  • Rozmieszczenie produktów w przestrzeni kroki,
  • Ustawienie regałów – proste, diagonalne, geometryczny itd.,
  • Prezentacja towaru na ścianie.

 

4. Ekspozycja na półce:

  • 5 rodzajów ekspozycji,
  • Eskpozycje podstawowe i dodatkowe (specjalne), wolnostojące, promocyjne stałe, promocyjne nietypowe,
  • Jakość miejsca promocyjnego,
  • Liczba miejsc promocyjnych,
  • Zasady eksponowania (z zasad percepcji),
  • Temperatura półki,
  • Działania intensyfikujące sprzedaż w martwych miejscach,
  • Kategorie produktów: przyciągające się, neutralne, odpychające się,
  • Techniki ekspozycji produktów,
  • Zasady rozmieszczenia towaru na półce.

 

5. Ekspozycja w przestrzeni sklepu:

  • Zasady układu półek,
  • Błędy w zarządzaniu półką,
  • Facing,
  • Crossmerchandising,
  • Aranżacja strefy wejściowej,
  • Najczęściej popełniane błędy. Jak im zapobiegać?
  • Dobre praktyki w strefie przykasowej.

 

6. Witryny – rodzaje i ekspozycje:

  • Witryny sklepowe rozwiązania
  • Znaczenie i rodzaje wystaw sklepowych,
  • Witryny zabudowane, półotwarte, wyspowe, otwarte,
  • Rodzaje wystaw,
  • Cechy perswazyjnej witryny,
  • Ekspozycja towaru w witrynie,
  • Projektowanie witryny,
  • Manekiny,
  • Rekwizyty.

 

7. Psychologia koloru w VM:

  • Kompozycje kolorystyczne,
  • Kolor w 3 perspektywach,
  • Psychologia kolorów w sklepie,
  • Jak łączyć kolory,
  • Kolory – symbolika i skojarzenia,
  • Sposób odziaływania kolorów,
  • Wykorzystywanie koloru w marketingu.

 

8. Oświetlenie sklepu i witryn:

  • Jak dobrze oświetlić witrynę?
  • Rodzaje oświetlenia,
  • Jak światło wpływa na klienta?
  • Jaki jest minimalny wymagany poziom światła w różnych rodzajach sklepów?

 

9.  Jak wyróżnić się wśród innych sklepów?

  • Aromamarketing,
  • Cykl muzyczny.

 

10. Całościowa identyfikacja wizualna sklepu:

  • Jak budować całościową identyfikację wizualną sklepu?
  • Co wziąć pod uwagę budując całościową identyfikację wizualną sklepu?
  • Przykłady całościowej identyfikacji wizualnej w różnych sklepach.

 

11. Profesjonalny wizualny marketing sklepu:

  • Reguły wywierania wpływu,
  • Jak stosować materiały reklamowe?
  • Materiały POS / POP w kampanii reklamowej sklepu.

 

Szkolenie Visual Merchandising – terminy:

Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.

 

Miejsce oraz czas szkolenia:

Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 14 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 2 dni, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.

 

Koszt szkolenia i rabaty:

  • Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 2490 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
  • Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.

*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.

 

Jak zapisać się na szkolenie Visual Merchandising?

Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.

Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.

Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.

Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.

 

Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.

 

Szkolenie prowadzi Piotr Janiszewski – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).

Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.

 

Forma i miejsce szkolenia

Live Online Training – szkolenie online na żywo, Email Course – webinar na żądanie, Gdańsk – szkolenie stacjonarne, Sopot – szkolenie stacjonarne, Gdynia – szkolenie stacjonarne, Warszawa – szkolenie stacjonarne, Poznań – szkolenie stacjonarne, Toruń – szkolenie stacjonarne, Olsztyn – szkolenie stacjonarne, Szczecin – szkolenie stacjonarne

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Szkolenie Visual Merchandising”