PROGRAM
Szkolenie Zarządzanie ceną – Pricing możesz zrealizować w formie tradycyjnej lub Live Online Training, czyli szkolenia na żywo z trenerem w czasie rzeczywistym poprzez platformę do webinarów i szkoleń e-learning. Dzięki temu zyskujesz pewność, że ukończysz szkolenie, nawet jeśli nie będziesz mógł na nie przyjechać.
1. Czym jest cena?
- Pojęcie i funkcje ceny.
- Miejsce ceny w marketingu.
2. Polityka cenowa:
- Cele polityki cenowej.
- Modele kształtowania cen.
3. Kształtowanie ceny w oparciu o koszty:
- Prosta kalkulacja.
- Analiza punktu zerowego.
- Rachunek kosztów docelowych.
4. Kształtowanie ceny w oparciu o konkurencję:
- Strategie: oportunistyczna, dostosowawcza, niskich cen, rabunkowa.
- Wspólne kształtowanie cen.
5. Kształtowanie ceny w oparciu o klientów:
- Czynniki wartości.
- Strategie: “zbierania śmietanki”, cen penetracyjnych, pakietowych, linii produktów.
- Strategia oparta o “cenę produktu uzupełniającego”.
- Strategie cenowo – jakościowe.
6. Zarządzanie cenami:
- Wrażliwość cenowa.
- Podwyższanie i obniżanie ceny.
- Różnicowanie cen.
- Badania cenowe.
- Cena prowizyjna.
- Rabaty i targowanie.
- Negocjowanie cen.
7. Czynniki psychologiczne w kształtowaniu cen:
- Cena jako nośnik wartości.
- Ceny “od”.
- Ceny “przynęty”.
- Prezentacja rabatów.
- Kiedy drogie wydaje się tańsze niż jeszcze droższe.
8. Psychologiczne znaczenie cyfr:
- Psychologiczna dziewiątka.
- Forma graficzna ceny.
Szkolenie Zarządzanie ceną – Pricing – terminy:
Termin szkolenia możesz ustalić sam, dlatego masz pewność, że będzie Ci pasował. Szkolenia realizowane są w małych grupach lub indywidualnie, co z pewnością ma wpływ na wysoką jakość i efektywność. Nie musisz czekać na zebranie grupy, ponieważ realizujemy szkolenia indywidualne bez żadnych dopłat! Ponadto możesz zaproponować dowolne godziny szkolenia.
Miejsce oraz czas szkolenia:
Wszystkie szkolenia realizujemy w dowolnym miejscu (na przykład Warszawa, Poznań, Toruń, Łódź i inne miasta) bez względu na formę, którą wybierzesz. To szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych plus przerwy, co daje łącznie 7 godzin zegarowych. Realizujemy je zazwyczaj w 1 dzień, ale jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej elastycznego szkolenia z pewnością możemy je przygotować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dlatego napisz do nas i zaproponuj własny harmonogram.
Koszt szkolenia i rabaty:
- Szkolenia otwarte w Trójmieście – 1590 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Szkolenia otwarte w pozostałych miastach – 1990 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Treningi online na żywo na platformie webinarowej – 1590 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Webinar na żądanie (nagrania + materiały + zadania do wykonania) – 690 zł brutto (-30% przy zapisie min. 2 os.*).
- Warsztaty zamknięte dla grup zorganizowanych – wycena indywidualna.
*Jeśli zapisujesz na szkolenie min. 2 os., skorzystaj z kodu rabatowego: 2RAZY.
Jak zapisać się na szkolenie Zarządzanie ceną – Pricing?
Po pierwsze, ustal termin szkolenia z trenerem – napisz tutaj. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji. Co więcej, możesz wybrać dowolne godziny szkolenia.
Po drugie, wybierz formę szkolenia – online w czasie rzeczywistym lub szkolenie tradycyjne. Dajemy Ci maksymalną elastyczność, dlatego możesz zmienić wybraną formę zawsze do 7 dni przed szkoleniem lub bez zachowania tego terminu w wyjątkowych sytuacjach.
Po trzecie, określ miejsce szkolenia, jeśli wybierasz tradycyjną formę. Koszt szkolenia jest różny dla różnych lokalizacji.
Po czwarte, opłać uczestnictwo w szkoleniu (otrzymasz od nas fakturę z linkiem do szybkich płatności elektronicznych) i czekaj na e-mail od nas. Otrzymasz zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu on-line (w tym celu nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy Ci dowolne urządzenie z dostępem do Internetu) lub kartę informacyjną w przypadku wyboru tradycyjnego szkolenia.
Przeczytaj więcej o e-learningu tutaj. Dobre szkolenia online robimy od 10 lat, dlatego możesz nam zaufać.
Szkolenie prowadzi Paweł Borowiec – certyfikowany trener i coach ICC (tutaj przeczytasz o nas więcej).
Kup szkolenie na górze strony, albo zapisz się, wysyłając formularz poniżej.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.